Sidor

söndag 26 juni 2011

Tjuvkika på Urban Loft...

...dvs julikitet från Cocoa Daisy. Tänk om jag hade scrappat så här effektivt när jag var hemma med Tuva i magen. =) Det gäller att vara snabb när det nu ibland blir en liten stund över och jag är så glad över att ha hunnit scrappa med det här fantastiska kitet. Jag måste erkänna att det inte kändes som ett favoritkit vid första anblicken, men det har bara växt mer och mer ju mer jag pysslat med det och jag är sååå nöjd med ett par av mina layouter. Det kanske bidrar att jag har så fina bilder att scrappa med också. ;-)

Här är i alla fall en pytteliten tjuvkik på vad jag pysslat ihop. Den 28:e är "reveal day" - titta gärna in hos Cocoa Daisy då!




Alva har hög feber sedan igår kväll och det är inte alls kul. Jag hoppas verkligen att hon är bättre tills imorgon och att Tuva klarar sig! Jag vet inte hur vanligt det är att så små bebisar blir sjuka och får feber? Usch... ryser vid tanken... men än så länge är hon ok och det är väl bara att hoppas på det bästa!

Inga kommentarer: