Sidor

söndag 17 april 2011

Tjuvkika på Cocoa Daisys majkit...

...Vintage Ink... Jag vet att jag tjatar varje månad om att "oooo" och "aaaaa" och "ååååå"... så jag struntar kanske i det den här gången och låter bilderna tala för sig själva. =)

Main kit
Add on Antique Store
Add on Estate Sale
Add on Flea Market
Add on Thrift Shop
Pink Paislee, October Afternoon, Tim Holtz, 7gypsies, Maya Road, Crate Paper mm.... :)

Det är lite segt här idag måste jag säga... Jag är lite trött och har lite tråkigt. Det är nog för att jag är trött, som det blir lite tristare. Och trött är jag kanske för att jag är lite förkyld. Eller så blir jag trött för att jag har lite tråkigt... Jag vet inte riktigt. :) Hur som helst så har det nästan gått en vecka nu och det är ju inte så dumt!

3 kommentarer:

Sanna F sa...

mmmmmmmm Vad fina saker!!!
KRAM
Förstår att du har långtråkigt!!!

Marja Seidemo sa...

Såg det här kitet hos dig och blev störtförälskad:) Har börjat prenumerera nu, så det var en lyckad PR-kupp från din sida;)

Scraphönan sa...

Ååå vilket kit. Helt i min smak. Hmmm om man hade massa mera pengar just nu så.... Skulle det bli en prenumeration på stört. Men dte får bli om två år när skolan är slut och jag förhoppningsvis har ett jobb :-)

Hoppas du blir piggare, det där kitet borde ju pigga upp en i alla fall ;-)
Kram