Sidor

lördag 23 april 2011

Rosa, rosa, rosa...

Jag har gjort en riktigt rosa och prinsessig layout med material från Scrapgalen. Jag är verkligen förtjust i de små minipåsarna (där jag stoppade ned tags med journaling) och det är nästan roligare än jag vill erkänna att frossa i rosa så här ibland. :)


Die cut-ramarna som jag placerat på var sida om fotot är färgade med Chalkboard Glimmer Mist i färgen Strawberry Shortcake. 

Fullständig materiallista finns i bloggen hos Scrapgalen. Ni vet väl förresten att Scrapgalen alltid har fraktfritt på ordrar över 200 kr?!

Glad påsk igen...! :) Jag hade en toppendag igår och följde med familjen ut på lunch och lite shopping. Det var väldigt skönt med lite miljöombyte!

1 kommentar:

Denise sa...

This is so pretty Anna. I really love the the dimensional look of it.