Sidor

söndag 24 april 2011

Jag väntar

Här är min andra layout av tre till Sues serie "Words and Perspectives" som hon har på sin blogg nu i april. Jag gjorde den för några veckor sedan, medan jag fortfarande var kvar hemma. Just nu känns all denna väntan väldigt seg måste jag säga. Det kommer hela tiden nya människor här, med nya små bebisar och så åker de hem hela tiden också... alla utom jag... men men, så småningom blir det ju dags för mig också. Det vet jag ju. Idag har jag tröstshoppat ett gäng Copics... *klicketiklick*... det låter väl bra...? =)

9 kommentarer:

Sanna F sa...

Förstår att det är långtråkigt att vänta där och se alla med sina små bebisar!
Skönt med lite nätshopping då!
Massa kramar!
/Sanna

Lisa sa...

Vilken fin sida! Underbar! Och du, jag funderar på att försöka ansöka till DT på Cocoa daisy :)

Ulrikaulrika sa...

Vilken fantastiskt fin sida! Kram!

Ulrika sa...

Åhh vilken underbar layout!!
Gillar det grafikst rena i designen! Supersnyggt!

Mya sa...

verkligen en fantastisk layout med en mycket gripande text. en stor kram till dig. kram

cat123 sa...

love this layout !!!

pysselpetra sa...

Vacker och viktig sida ♥

Jånna sa...

Fantastiskt fin layout som berör. Stor kram till dig!

fialoppan sa...

Så himla fin, fick tårar i ögonen när jag läste! Kram!