Sidor

söndag 10 april 2011

Balans...

Jag blev jätteglad när jag fick frågan från min vän Sue om jag ville vara med i hennes serie "Words and Perspectives" som hon har på sin blog nu i april. Jag har varit riktigt kass på journaling ganska länge nu. Jag som skrev så mycket på mina layouter när jag började scrappa! Därför kändes det jättekul att få fokusera lite på orden och jag är jättenöjd med alla tre layouter jag gjorde till Words and Perspectives. Den första handlar om balans...

Jag har bland annat använt ljuvliga papper från Pion design, spets, tyg, trådtrassel, ringstämpel från Cocoa Daisy, blommor från Prima... Nyckeln och vingarna är gjorda av polymerlera och vingarna gjorde jag genom att stämpla med en stämpel från Vilda Stamps och skära ut runt kanterna. Både nyckeln och vingarna är färgade med perfect pearls.

Tusen tack för att jag fick vara med på din blog Sue!



I was so happy to be asked to participate in the Words and Perspectives series that my friend Sue is hosting on her blog during April. I used to journal a lot on my layouts when I first started out scrapbooking, but I have to admit I've been pretty bad at journaling for quite some time now. Therefore I really enjoyed focusing on the words for once and I'm really happy with all the three layouts I created for Words and Perspectives. This is the first one and it's all about balance. :)

I used beautiful papers from Pion design, lace, fabric, threads, circle stamp from Cocoa Daisy, Prima flowers... The key and the wings are made out of polymer clay and I made the wings by using a stamp from Vilda Stamps and cutting the image out before baking. Both are colored with perfect pearls.

Thank you so much for inviting me to your blog Sue!

4 kommentarer:

Marie/Mison sa...

Super, superfin Anna! Jag gillar allt med den och bloggen blev fin också!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Härligt med de romantiska papperna och din coola stil! Jätte, jättefin! Kram!

missusem sa...

I SOOOO love this layout and the word 'Balance'!! :) Love you and your style Anna!!

Helena Påhlsson sa...

din nya blogg blev verkligen superfin och vilka fina alster !!