Sidor

tisdag 26 april 2011

Fina Fairy Kira...

Man kan faktiskt inte scrappa precis hela tiden, tro det eller ej... så för att få lite omväxling har jag färglagt lite stämpelmotiv de senaste dagarna. =) Eller övat på att färglägga kanske jag ska säga, för det är inte alltid jag blir nöjd direkt... och dessutom är jag rätt kass på att sen faktiskt använda det jag färglagt... men här kommer i alla fall ett kort! Med ett motiv som jag i och för sig inte färglagt nu, utan för ett bra tag sedan... men i alla fall. :)

Det är fina Fairy Kira från Tickled Pink Stamps och jag gjorde ett vårkort till deras utmaning med vårtema!


Jag har använt fina vårpapper från Pion Design, spets, en tokrosa primablomma och några små gröna, våriga pärlor... :)


I've been practicing coloring stamped images the past few days. It's fun... but I'm not always happy with the result... I'm also pretty bad at actually using the images I'm coloring, but I finally made a card - using an image I colored a while ago - for the spring challenge over at Tickled Pink Challenges. :) I used the lovely Fairy Kira (from Tickled Pink Stamps) and the beautiful spring papers from Pion Design.

3 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättesött kort och fint motiv! Kramar!

Jill sa...

Hei :)
Så ditt superfine kort hos TPS og måtte bare fortelle deg det!
Nydelige farger og så fine detaljer!
Lykke til :)
Klem fra Jill

Jeanette Wallén sa...

Såååå underbart vackert kort! Så älvlikt med de pastelliga tonerna.

Skoj att du är med och leker på TPSC!

Kram,
Jeanette