Sidor

onsdag 4 januari 2012

Kludd...

Jag har kluddrat och klottrat lite.... Har påbörjat en alldeles ny och fin art journal. Planen är dock inte att först och främst göra den fin utan att faktiskt skriva, att använda den som en dagbok fast med lite extra färg och kludd. Vi får väl se hur det går... :) Det känns kul än så länge, men så är det ju bara den 4:e januari än...




Art journaling kan ju vara så himla många olika saker. Tidigare har jag mest testat nya färger och tekniker och övat på att rita och måla i de böcker jag kallar "art journals". Jag har gjort sidor då och då som haft något mer budskap eller någon speciel mening för mig men det har sällan varit det som varit huvudsyftet. Nu provar jag något nytt, men jag har ju mina andra pågående art journals kvar också. Jag vill ju göra allt. :) Helst på en gång.

4 kommentarer:

Epona sa...

Hej Anna! Jag har kommit på att jag saknar scrappandet och att jag måste komma igång och bli mer kreativ och vågad i mitt skapande. Vet att du gått en del onlinekurser.. Har du någon som du rekommenderar? Är sugen på att pröva på något sådant!

hoppas allt är bra med dig och din familj
Kram Malin

lisa sa...

Pretty x

Denise sa...

so bright and cheerful Anna!

Linda - träningsbloggen sa...

Jag har så många gånger försökt få till en art journal med inspiration utifrån allt fint du gör, men det går helt enkelt inte, det blir inte som jag vill.

Vad är det för slags färg du har använt till blommor och blad på den här?