Sidor

tisdag 6 september 2011

Det pysslas faktiskt lite...

..även om det varit lite stiltje här ett tag nu... :) Just nu håller jag på med ett par olika saker som det dröjer ett tag innan jag kan visa, men förhoppningsvis ska det hinnas med något som jag snart kan blogga också. Jag småpillar i min art journal när jag har tid och jag har massor med mums kvar från mitt Cocoa Daisy kit för september. Jag har också fått ett mycket inspirerande paket från Engströms!

Mycket tid och energi har på sistone tyvärr gått åt till att vara arg på politikerna i barn- och utbildningsnämnden här i kommunen. Det är en STOR omorganisation av skolorna i Strängnäs på gång och trots att de flesta man pratar med säger saker som att "det är för dumt för att vara sant" så verkar det som att förslaget kommer att röstas igenom den 20/9. Vi är ändå många som tänker göra vad vi kan för att påverka, medan vi fortfarande har chansen... men det tar på krafterna att vara så arg...

Inga kommentarer: